2019. május 31., péntek

Fates & Furies (2018)



Műfaj: romantikus, melodráma
Csatorna: SBS
Részek száma: 20 (2x30 perces epizód)
Sugárzási idő: 2018-12-01  2019-02-09
Vetítési idő: Szombat 21:05



Történet

Egy sorozat szerelemről és bosszúról. Goo Hae Ra okos és gyönyörű nő, de családja miatt szerencsétlen helyzetben van. A nővére öngyilkosságot követett el, és az apja elhunyt. Az egyetlen módja, hogy megváltoztassa a sorsát, az a pénz. Ezért megkörnyékezi Tae In Joont, egy Chaebol család második fiát. Tae In Joon beleszeret a nőbe. Közben Goo Hae Ra rájön, hogy a férfi családjának valami köze lehet testvére öngyilkosságához, ami miatt mélyebbre zuhan a bűntudat és a dilemma között gyötrődve.
De mi fog történni, ha Tae In Joon rájön a nő igazi indítékára? Vajon a szerelme bosszúvá válik?




Szereplők

Go Hae Ra - Lee Min Jung
Tae In Joon - Joo Sang Wook
Cha Soo Hyun - So Yi Hyun
Jin Tae Oh - Lee Ki Woo



Letöltések

                                                           


Felirat     1.rész                Videó        1.rész
               2.rész                                 2.rész
               3.rész                                 3.rész
               4.rész                                 4.rész
               5.rész                                 5.rész
               6.rész                                 6.rész
               7.rész                                 7.rész
               8.rész                                 8.rész
               9.rész                                 9.rész
             10.rész                               10.rész
             11.rész                               11.rész
             12.rész                               12.rész
             13.rész                               13.rész
             14.rész                               14.rész
             15.rész                               15.rész
             16.rész                               16.rész
             17.rész                               17.rész
             18.rész                               18.rész
             19.rész                               19.rész
             20.rész                               20.rész


Feltettem a sorozat zenéiből pár dalt. Hallgassátok meg. Jó szórakozást!

Aalia - Fates and Furies (angol verzió)



Lisa - Fates and Furies (koreai verzió)




Yoon Hak - Obsession



37 megjegyzés:

  1. Kedves Askam! Nagyon örülök hogy megosztod velünk a felirataidat. Minden hátsó szándék nélkül írom, a Fates & Furies sorozatot fordítják, online és külön a felirat is elérhető. Remélem evvel nem tettem semmi rosszat.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia!
      Mielőtt belekezdek egy sorozat fordításába, előtte természetesen megnézem, hogy van-e fordítva, avagy sem. A Viki-n elkezdték, de ott abbamaradt. Lehet elkerülte a fogyelmem, de nem találtam magyar fordítást. Köszönöm az észrevételt. Megoszatnád kérlek velem, hogy ki fordítja?

      Törlés
  2. Kedves Askam! Láttam én is hogy a Viki-n elkezdték és ugyanavval a lendülettel abba is hagyták. Ezért is örültem hogy Te betervezted. Mostanában láttam az azsiaekkovei-n, egy számomra ismeretlen fordító tölti fel a részeket videa-ra: https://videa.hu/tagok/shu9-2128704 a film alatt a felirat letöltési linkjét is megadja. Nincs túlpublikálva, így elkerülheti a figyelmet. Én örömmel várom bármit fordítasz is mert szerintem jó minőségben teszed.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia!
      Köszönöm szépen a tájékoztatást. Azóta már én is utána érdeklődtem, videán azért nem találhattam meg korábban, mert nem azonos címen töltötte fel a fordító. Már a sorozat felét lefordítottam, nem hagyom abba, legfeljebb egyszerre rakom fel az összes részt. Kedves vagy, igyekszem a lehető legjobb kvalitásban fordítani.

      Törlés
  3. Kedves Askam!

    Én igényt tartok majd a felirataidra. Már láttam a fordításodban a The Smile Has Left Your Eyes sorozatot, így tudom, hogy minőséget adsz ki a kezeid közül :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Kedves Judit!

      A lehető legjobb minőségre törekszem. Köszönöm a kedves szavaidat! :)

      Törlés
  4. Kedves Askam, letölteném a filmrészeket. Avistaz 720-as jó lesz? Köszönettel kérném szépen a feliratokat. Ildikó

    VálaszTörlés
  5. Kedves Ildikó!

    A felirat mellé a videókat is feltöltöm. Az utóbbiak feltöltését el is kezdem.

    VálaszTörlés
  6. Köszönöm szépen.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nagyon szívesen! Így jobb, nem kell keresgélni.

      Törlés
  7. Köszönöm szépen.:)

    VálaszTörlés
  8. Kedves Askam, köszönöm a feliratokat, kérdezném hogy a 20. rész feliratát is felteszed majd?

    VálaszTörlés
  9. Kedves Szildor!

    Pont most teszem fel a 20. rész feliratát. Nagyon szívesen! Jó szórakozást kívánok!

    VálaszTörlés
  10. Köszönöm szépen a Fates and Furies magyar fordítását ..

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Kedves Zsuzsianyu, nagyon szívesen a fordítást!

      Törlés
  11. Kedves Askam, köszönöm szépen a feliratokat. Üdv: Eugenia

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Kedves Eugenia, nagyon szívesen a fordítást!

      Törlés
  12. Kedves Askam, köszönöm szépen a feliratokat. Üdv: Eugenia

    VálaszTörlés
  13. Kedves Askam!
    Nagyon köszönöm az egész sorozat fordítását, már el is kezdtem nézni, nagyon tetszik idáig. Már a felénél tartok és nagyon kíváncsi vagyok mi fog ebből kisülni. Üdv.: Marcsi

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Kedves Marcsi!
      Nagyon szívesen, remélem tetszeni fog a másik fele is.

      Törlés
  14. Nagyon szépen köszönöm a teljes sorozat fordítását és a munkádat. Fordítják, avagy sem engem nem érdekel, Téged követlek, mert szépen, szorgalmasan dolgozol. Esetleg a következő munkád mi lesz?-érdeklődhetünk. - Mert én jövök Hozzád. Még egyszer köszönöm szépen. Legyen szép napod. Üdv: csabamama2

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Kedves Csabamama2!
      Nagyon szívesen a fordítást! Örülök, hogy elégedett vagy, és köszönöm a kedves szavakat. Még nem tudom, hogy mi lesz a következő fordításom, most pici pihenőt tartok. Neked is szép napot!

      Törlés
  15. Köszönöm szépen a fordítást, nagyon tetszett a sorozat.

    VálaszTörlés
  16. Nagyon szépen köszönöm, hogy lefordítottad a sorozatot. A 18-ik rész videója nem jön le a megáról feltudnád még egyszer rakni? Előre is köszönöm.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Kedves Tokics!

      Eddig nem volt vele gond, de feltettem újra. Remélem, így le tudod tölteni. Nagyon szívesen a fordítást!

      Törlés
  17. Szeretném megköszönni a feliratokat és hozzá a film letöltési lehetőségét is.

    VálaszTörlés
  18. Kedves Askam! Nagyon örülök,hogy rátaláltam az oldaladra.Köszönöm szépen a sorozat fordítását,minden percét imádtam.Szeretem JSW-ot,jó volt a történet és fordulatos.
    Jó pihenést kívánok, a későbbiekhez pedig kitartást.
    Türelemmel várom a 9.szoba című sorozat fordítását is,érdekesnek tűnik.Még egyszer köszönet a feliratokért és a videó letöltési linkekért. Üdv:Csilla

    VálaszTörlés
  19. Kedves Csilla!

    JSW nekem is egyik kedvenc színészem. Örülök, hogy tetszett a fordításomban. Nagyon szívesen a feliratokat és a vidókat! A Room No. 9-nek most teszem fel a 7-8. részét.

    VálaszTörlés
  20. Köszönettel vittem az elkészült feliratokat! Kata58

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Kedves Kata!
      Nagyon szívesen, és köszönöm, hogy (te is) velem tartottál.

      Törlés
  21. Nagyon szépen köszönöm a sorozat fordítását. Még csak 4. részt néztem, de eddig nagyon tetszik. ...és hát a zenéje valami fergeteges, ahogy a filmhez kapcsolódik. Még egy sorozatnál sem tapasztaltam, hogy a zene ennyire együtt élne a sorozattal. (vagy a sorozat a zenével :) )

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Kedves lizzismith!

      Valóban magával ragadó OST-ot sikerült gyártaniuk a sorzathoz. Nagyon szívesen a fordítást, jó szórakozást hozzá!

      Törlés